ساماندهی سمت و مشاغل بیش از 68 هزار نفر از کارکنان شرکت ملی گاز
وزارت نفت
بزرگنمايي:
آریا جوان - مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران گفت: طی 29 ماه گذشته بیش از 68 هزار و 800 نفر از کارکنان قرارداد موقت، پیمانکاران و مشمولان بندهای «و» و «د» در این شرکت ساماندهی شدند.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، آرین نصیری، سازماندهی کارکنان و مشمولان استخدامی شرکت و بررسی و بازنگری سازمانهای مختلف شرکت ملی گاز ایران را از جمله مهمترین اقدامهای این مدیریت در دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: در موضوع ساماندهی کارکنان قرارداد مدتموقت، بر اساس تکالیف ابلاغی به شرکتهای تابع وزارت نفت، در مجموع 7138 نفر از همکاران در شرکت ملی گاز ایران ساماندهی شدند و بررسی سوابق کاری و تحصیلات کارکنان در انطباق با مشاغل نیز در دستور کار است.
وی ادامه داد: در رابطه با ساماندهی مشمولان بند «د» تکالیف ابلاغی درباره تبدیل وضعیت مشمولان، جمعاً به تعداد 11945 سمت و در رابطه با ساماندهی مشمولان بند «و» تکالیف ابلاغی برای تبدیل وضعیت مشمولان، در مجموع به تعداد 1445 سمت و نیروهای پیمانکاری 48287 سمت محقق شد.
مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در ادامه به دستاوردهای ساماندهی کارکنان اشاره کرد و افزود: شفافسازی اندازه دقیق سازمان و شناسایی همه شاغلان سازمان از جمله کارکنان رسمی، قراردادی، بند «و»، بند «د» و نیروهای پیمانکاری و احصا و ابلاغ اندازه سازمان 24 شرکت گاز استانی، شرکت انتقال گاز و پارس جنوبی و در دست اقدام بودن اندازه مابقی شرکتها از جمله اقدامهای پراهمیت این مدیریت طی 29 ماه گذشته بوده است.
نصیری با بیان اینکه 15 مورد بررسی و بازنگری کلان انجام شده که شامل بررسی و بازنگری سازمانهای موجود است، گفت: در این مدت تأیید نهایی برای همه این سازمانها گرفته شده و تنها سازمان بهرهبرداری با رویکرد اشراف نظارتی است که تعیین نقشهای حاکمیتی و طراحی الگوی جامع ساختار انجام و پس از تأیید مدل در این مدیریت، بهمنظور تصویب نهایی به اداره کل تشکیلات و روشها ارسال شده است.
وی یادآور شد: برنامهریزی و اقدام بهمنظور حفظ و بهبود جایگاه شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت در میان دستگاههای اجرایی کشور در سطح دستگاهی و ملی در قالب ارزیابی جشنواره شهید رجایی بهعنوان متولی و راهبر مباحث ارزیابی و استقرار کامل چرخه مدیریت بهرهوری در سطح شرکت ملی گاز ایران و شرکتهای تابع همگام با سازمان ملی بهرهوری ایران، دو اقدام مهم دیگری است که از سوی این مدیریت طی این مدت در دستور کار قرار گرفته که آورده آن، بهبود سطح خدماترسانی و پاسخگویی در شرکت است، ضمن اینکه این مهم، سبب افزایش رضایتمندی مردمی از طریق رفع چالشهای شناساییشده در حوزههای مختلف شده و از این رو، ما شاهد ارتقای بهرهوری در سطح ملی و شرکتهای تابع هستیم.
-
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸:۴۳
-
۱۱ بازديد
-
-
آریا جوان
لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1271167/