آریا جوان

آخرين مطالب

ترنسفر مارکت لایو؛ اژدها وارد می‌شود! ورزش

ترنسفر مارکت لایو؛ اژدها وارد می‌شود!
  بزرگنمايي:

آریا جوان - ورزش 3 /شایعات بسیاری در چند هفته اخیر درباره نقل و انتقالات باشگاه‌های بزرگ به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که همچنان بحث انتقال نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو به بارسلونا در صدر فهرست شایعات جذاب این پنجره تابستانی قرار دارد که شاید تکلیفش به‌زودی مشخص شود.
در حالی که مدیران این باشگاه به جذب او بسیار امیدوار و نزدیک شده بودند، شرایط در 24 ساعت گذشته به‌صورت جدی تغییر کرده و احتمال ادامه حضور او در اتلتیک بیلبائو در فصل آینده افزایش پیدا کرده است که خبر خوبی برای بارسا نیست. کار حتی به جایی کشیده است که گفته می‌شود شاید نایکی هم در متقاعد کردن این بازیکن دخالت کند!
از سوی دیگر، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس هم همچنان در تلاش هستند که بتوانند ستاره‌های مد نظرشان را هرچه زودتر به خدمت بگیرند و شایعات جذابی در چند ساعت گذشته درباره علاقه آرسنال به جذب لروی سانه و احتمال آغاز مذاکرات با بایرن مونیخ منتشر شده است.
پوشش زنده خبری


ممفیس دیپای، در فهرست کومو
کومو با هدایت سسک فابرگاس بعد از خرید واران و رینا، حالا برای ممفیس دیپای اقدام کرده است. این بازیکن هلندی پس از توافق با اتلتیکو برای فسخ قرارداد بازیکن آزاد است و به گفته رسانه ایتالیایی توتو اسپورت، کومو اکنون می‌خواهد او را جذب کند.


پیشنهاد قریب‌الوقوع برای میکل مرینو
به گزارش رسانه انگلیسی میرر، آرسنال پس از رسمی شدن انتقال کالافیوری به جذب میکل مرینو بسیار نزدیک است. آرتتا می‌خواهد هافبک رئال سوسیداد را بخرد و بازیکن نیز آرسنال را به اتلتیکو ترجیح می‌دهد. در روزهای آینده، رئال سوسیداد می‌تواند اولین پیشنهاد رسمی آرسنال را دریافت کند.

آریا جوان

لاتزیو جدیدترین مشتری روکه
طبق ادعای ایل مساجرو، باشگاه ایتالیایی لاتزیو برای انتقال مهاجم برزیلی بارسا علاقه‌مند است. بارسلونا از رفتن این مهاجم به الهلال استقبال می‌کرد اما بازیکن تمایلی به رفتن به لیگ سعودی نداشت. لاتزیو توان پرداخت 40 میلیون یورو را ندارد ولی 20 میلیون یورو به‌علاوه واگذاری 50 درصد از رقم انتقال روکه در آینده را پیشنهاد داده است.

آریا جوان

ایهیناچو بازیکن جدید سویا
کلیچی ایهیناچو تا ساعاتی دیگر بازیکن جدید سویا خواهد شد. توافق بین مهاجم نیجریه‌ای و باشگاه اسپانیایی کامل است و این بازیکن این سه‌شنبه برای گذراندن معاینات پزشکی و امضای قرارداد جدید خود به‌عنوان بازیکن آزاد راهی مرکز اندلس خواهد شد. قرارداد دو ساله به علاوه یک سال اختیاری است.

آریا جوان

رئال مادرید بند فسخ ماستانتونو را پرداخت نمی‌کند
رئال مادرید بند 45 میلیون یورویی فرانکو ماستانتونو را پرداخت نخواهد کرد. بازیکن آرژانتینی ریورپلاته که در شب خداحافظی دمیکلیس به‌عنوان مربی ریور، یک گل عالی به ثمر رساند، ماه‌ها به رئال لینک شده است. رئال او را با قیمتی کمتر می‌خواهد و باید دید مذاکره با ریور چطور پیش خواهد رفت.

آریا جوان

اتلتیکو و شکار بازیکن از پاری سن ژرمن
از ایتالیا ادعا می‌کنند که اتلتیکو مادرید در حال کار روی خرید کولو موانی و گونچالو راموس است و از بین این دو بالاخره برای یکی به پی اس جی پیشنهاد خواهد داد.

آریا جوان

تعویض لوکاکو و اوسیمن؟
به گفته دیوید اورنشتاین، ناپولی در حال مذاکره با چلسی برای جذب روملو لوکاکو است، ضمن اینکه مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال ویکتور اوسیمن نیز در حال انجام است. لوکاکو یک انتقال دائمی خواهد بود، اما انتقال اوسیمن یک فصل قرضی با گزینه خرید.

آریا جوان

تاتنهام علاقه زیادی به جذب فدریکو کیه‌زا دارد اما شاید تصمیمی برای جذب او در این پنجره تابستانی نداشته باشد. شایعات زیادی در روزهای اخیر درباره انتقال این بازیکن به لندن منتشر شده است اما فابریتزیو رومانو مدعی شده که هیچ مذاکره‌ای بین مدیران این باشگاه با مدیران باشگاه یوونتوس انجام نشده است.

آریا جوان

ناپولی همچنان به دنبال پیدا کردن بهترین راه حل ممکن است تا بتواند ویکتور اوسیمن را هرچه زودتر به فروش برساند. آنها مشتاق جذب روملو لوکاکو هستند اما پیش از آن باید تکلیف اوسیمن را مشخص کنند. این در حالی است که مذاکرات بین پاری سن ژرمن و ناپولی در چند روز اخیر پیشرفتی نداشته است.

آریا جوان

اتلتیکو مادرید به‌صورت جدی شرایط لئون گورتسکا را هم زیر نظر دارد اما این احتمال وجود دارد که این هافبک آلمانی تمایلی برای ترک بایرن مونیخ و پیوستن به این باشگاه اسپانیایی نداشته باشد و این ممکن است کار آنها برای انجام این انتقال را دشوار کند.

آریا جوان

مذاکرات مستقیم بین اتلتیکو مادرید و چلسی برای انتقال کانر گلگر به مادرید آغاز شده است. چلسی آماده است تا این بازیکن را با قراردادی به ارزش 35 تا 40 میلیون یورو به فروش برساند. این بازیکن از ماه می در فهرست اصلی ستاره‌های مدنظر اتلتیکو قرار دارد.

آریا جوان

به نوشته روزنامه اسپورت کمپانی نایکی قصد دارد به صورت جدی به روند انجام انتقال نیکو ویلیامز ورود کند و تلاشش را برای متقاعد کردن این بازیکن به کار بگیرد. آنها می‌دانند که حضور چنین ستاره‌ای چه درآمدی و بازتابی خواهد داشت، آن هم در شرایطی که بارسا یکی از پایگاه‌های اصلی نایکی در اروپاست و برای قد علم کردن مقابل رئال و آدیداس به این انتقال نیاز دارد.

آریا جوان

استراینیا پاولوویچ پس از انجام تست‌های پزشکی قرار است که روز سه‌شنبه رسما قراردادش را با باشگاه میلان به امضا برساند. سالزبورگ با 18 میلیون یورو با انتقال این بازیکن موافقت کرده و بند پاداش دو میلیون یورویی هم برای این باشگاه در نظر گرفته شده است.

آریا جوان

چلسی امیدوار است که گابریل مک هرچه زودتر تصمیمش را برای پیوستن به این باشگاه بگیرد. این استعداد جوان و درخشان برزیلی که در گرمیو رشد کرده مورد توجه چند باشگاه اروپایی دیگر هم قرار گرفته است.
انتظار می‌رود که انتقال ژوائو نوس از بنفیکا به پاری سن ژرمن در چند ساعت پیش رو قطعی شود. توافق نهایی تقریبا انجام شده و قرار است آخرین جلسه بین مدیران این دو باشگاه برگزار شود. گفته می‌شود قیمت توافقی 70 میلیون یورو به علاوه رناتو سانچز خواهد بود.

آریا جوان

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1357084/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت ایلان ماسک از تیم کوک: تولید محصول در چین به‌دلیل نیروی کار ارزان نیست

دو سوم از تمام ماهواره‌های فعال در مدار زمین اکنون متعلق به استارلینک است

زندگی بزرگان/ شعری از حافظ که اشک علامه را درآورد!

ساخت کلاه ایمنی با مقوا

هوای تازه/ کمان کشیده اند چقدر حرمله کمین گرفته اند... آهای... کودکان!

اهتزار پرچم‌ فلسطین در یکی از ایالت‌های آمریکا

تشخیص 10 بیماری از روی چهره انسان

چگونه بوی سیگار را از داخل ماشین محو کنیم؟

خاطره بازی با سکانسی از کمدی «چارچنگولی»

بهرام رادان، پیمان معادی و فریدون جیرانی فیلم جدید می سازند

کمال تبریزی: برای مردم اصلاح‌طلب و اصولگرا و جبهه پایداری بی معنی است

«جواد عزتی» در اکران آنلاین هم رکورد زد

روز خاطره انگیز هواداران دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک

رونالدو بعد از تاریخ‌سازی نیمکت نشین شد!

دمای 39 درجه علیه تیم ملی در امارات

نظر سرمربیای فعلی تیمای لیگ برتر درباره بهترین سرمربی تاریخ لیگ انگلیس

حمید محمدی مجری سابق فوتبال 120 در حال تدریس ادبیات

بازگشت جنجالی عباس زاده به مقر پرسپولیس

وقتی چیرو ایموبیله با دونر کباب آشنا می‌شود!

انتخاب برترین بازیکن تاریخ با فورلان

آخرین وضعیت تیم ملی از زبان ملی‌پوشان

بوفون بهترین دروازه‌بان را انتخاب می‌کند

ترفند برق انداختن ظروف استیل

چطور براش‌های آرایشی رو تمیز کنیم؟

خط و نشان فرمانده سابق سپاه برای پوتین: 17 شهر جدا شده به ایران برگردد

ظریف: اصلاً به خودم نمره نمی‌دهم

پزشکیان تکلیف مدیران عامل و هیات مدیره بنگاه ها را روشن کرد

رسایی: برخی از دو قطبی‌ها را امام راحل بنیان گذاشت مثل تقابل فقر در برابر غنا

ابطحی: برای شکل‌گیری وفاق ملی حتی افراطیون هم باید بتوانند نظراتشان را اعلام کنند

عمادالدین باقی: کشتن یک نفر هم به اندازه کشتن یک ملت است

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد

نگاه نزدیک به حلقه هوشمند Ringconn در نمایشگاه ایفا 2024 برلین

جشن متفاوت یمنی‌ها به مناسبت ایام سالگرد پیامبر(ص)

زندگی بزرگان/ کسب توفیق شهادت با خواندن وصیت‌نامه شهدا

هیجان دوچرخه سواری روی کوه!

عکسی خاطره انگیز از جوانی مجری محبوب و عروسک «مدرسه موش ها»

بازیگران شیک پوش ایرانی در اکران فیلم «کارزار»

چهره ها/ عکس جذابی از یاغی سینمای ایران

تکلیف اسدبیگی با پرسپولیس مشخص شد

خیال آنچلوتی راحت شد؛ میلیتائو زود برمی‌گردد

واکنش نیمار به خداحافظی ستاره برزیل

پاسخ تند کاپیتان نساجی به سیامک نعمتی!

پایان طلایی ایران در پاریس؛ امین‌زاده قوی‌ترین مرد پارالمپیک

بهترین سن بارداری برای زنان چند سال است؟

بعد از تولد فرزندم، زندگی ام بهم ریخته

تکنیک‌های طلایی برای دور شدن از استرس

متفکر آزاد: ایران سیاست‌های منجر به جابجایی مرزها در همسایگی خود را تحمل نخواهد کرد

تجزیه‌طلبان، تجزیه شدند

عکسی از تیتر جنجالی یک روزنامه درباره دولت پزشکیان با ارجاع به جمله نبویان

تشکیل یک فراکسیون جدید در مجلس با حضور پایداری‌ها