آریا جوان

آخرين مطالب

هتل های آمستردام از اکونومی تا لوکس خواندنی

هتل های آمستردام از اکونومی تا لوکس
  بزرگنمايي:

آریا جوان - هرچقدر برای اقامت خود بیشتر دست‌به‌جیب شوید آرامش و راحتی بیشتری را در طول سفر تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر با کمتر هزینه کردن می‌توانید هزینه بیشتری را به جهت گردشگری در مقصد مدنظر در اختیار داشته باشید. از همین رو برای حضور در هر شهر و دیاری پیش از هر چیز نیاز است با هتل های اکونومی و لوکس آن بیشتر آشنا باشید تا تجربه اقامت متفاوت‌تری در پیش روی شما قرار داده شود. ازآنجایی‌که سفر به هلند و آمستردام زیبا این روزها از سوی ایرانی‌ها بسیار شکل جدی به خود گرفته است. می‌خواهیم در مورد هتل های آمستردام از اکونومی تا لوکس مطالبی را با شما در میان بگذاریم پس همراه ما باشید.
معرفی هتل در آمستردام
همان‌طور که می‌دانید آکونومی به هتلی گفته می‌شود که قیمت مقرون‌به‌صرفه تری را در پیش روی شما قرار می‌دهد. این هتل‌ها خدمات کمتری را هم در پیش روی شما قرار می‌دهند و عموماً دو تا سه ستاره هستند و یا شبیه هاستل و خوابگاه به شما برای اقامت خدمات ارائه می‌دهند. هتل های لوکس هم‌بسته به مرتبه خدمت‌رسانی که برای شما فراهم می‌کنند به‌صورت چهار ستاره و پنج ستاره هستند. بر همین اساس در ادامه دو بخش از هتل های میان رده و لوکس را برای حضور در آمستردام معرفی خواهیم کرد همراه ما باشید.
هتل های آکونومی یا میان رده
همان‌طور که اشاره‌شده هتل های آمستردام که از دو تا سه ستاره‌دارند اکونومی هستند که به معرفی آن‌ها در ادامه خواهیم پرداخت.
هتل تروپن سه ستاره
این هتل به‌صورت سه ستاره و باقیمتی مقرون‌به‌صرفه به گردشگران خدمات خود را ارائه می‌دهد. این هتل در منطقه داپربورت در کنار موزه تروپیکس واقع‌شده است. شما در این هتل می‌توانید از اتاق‌های که برای کنفرانس‌های کاری در نظر گرفته‌شده است هم استفاده کنید. وجود تلویزیون در فضای عمومی شمارا به یک دورهمی دوستانه دعوت می‌کند. حتی می‌توانید عروسی خود را در این هتل برگزار کنید چراکه کارکنان هتل به 8 زبان زنده دنیا صحبت می‌کنند و همین امر خدمت‌رسانی را برای شما ساده کرده است. انبار چمدان، آسانسور و باربر، فروشگاه کوچک در خود هتل، دستگاه وندینگ برای نوشیدنی و تنقلات در کنار صندوق امانات و روزنامه در لابی از خدمات این هتل سه ستاره است.
هتل ایبیز سه ستاره
هتل ایبیز یکی دیگر از هتل های آمستردام آکونومی و ارزان‌قیمت است. این هتل در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه است با یک پیاده‌روی شمارا به میدان سد که معروف‌ترین میدان شهر است می‌رساند. در کنار این مهم می‌توانید منظره‌ای از کانال آبی Herengracht را با اقامت در هر اتاقی در هتل شاهد باشید. تمامی اتاق‌ها داری تلویزیون، اینترنت رایگان و دستگاه آب تصفیه کن هستند. از منظر تمیزی هم باید بگویم هرروز خدمات نظافت دهی اتاق ها به شما ارائه می‌شود. در آخر هم خود بعد از یک روز گردشگری شلوغ می‌توانید با دوش گرفتن در اتاقتان خستگی را از تن بیرون کنید. برای سرو صبحانه محل کوچکی در نظر گرفته‌شده است و شما می‌توانید از میز بوفه صبحانه دلخواه خود را انتخاب کنید. در اطراف هتل تا چشم کار می‌کند رستوران و کافه وجود دارد. شروع قیمت در این هتل برای اقامت از حدود 95 یورو است.
هتل های لوکس یا لاکچری
هتل های لوکس همه نوع خدمات از پذیرایی تا بازی و سرگرمی را با هزینه بالا برای شما در اتاق، لابی و سالن‌های پذیرایی فراهم می‌کنند.
هتل پارک مانسیون سنتر 5 ستاره
شما در این هتل می‌توانید دکوراسیون فاخر و مشرف بر فوندل پارک را شاهد باشید. نوشیدنی‌ها و غذاهای آشپزخانه این هتل برای شما رایگان در نظر گرفته‌شده است. تلویزیون صفحه تخت با ماهواره و همچنین دی‌وی‌دی پلیر و بالکنی فرانسوی با نمایی رو به پارک بخشی از مزیت‌های حضور شما در اتاق‌های این هتل محسوب می‌شود. در هر اتاق یک آشپزخانه همراه با سینک ظرف‌شویی، اجاقی کوچک و یک ماکروویو برای شما فراهم‌شده است که خود بتوانید به پخت‌وپز بپردازید و نیازی به حضور در رستوران هتل نداشته باشید. یک کتری برقی و یک قهوه ساز هم در سالن برای شما قرار داده‌شده است.

آریا جوان

هتل توانی سون 5 ستاره
اتین هتل در مرکز شهر و مشرف بر کاخ سلطنتی واقع‌شده است که چشم‌انداز باشکوهی را در طول اقامت برای شما فراهم می‌کند. 16 سوئیت شخصی که با پذیرایی متفاوتی به مهمان‌های خود سرویس‌دهی می‌کند در این هتل پنج ستاره در نظر گرفته‌شده است. در این هتل تا چشم کار می‌کند صنایع‌دستی از چوب بلوط و ابریشم و سایر اکسسوری های گران‌قیمت وجود دارد. هر اتاق با آثار هنری تزئین شده است. حتی در حمام هم از دکوراسیون مدرن و مرمرمین برای آرامش بیشتر مهمان بهره گرفته‌شده است. تمامی غذاها توسط سرآشپز Tim Golsteijn طبخ می‌شوند. پارکینگ، وای فای رایگان، رستوران و اجازه ورود حیوانات به هتل از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل محسوب می‌شود.
کلام آخر در مورد هتل در آمستردام
همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای اقامت در آمستردام انتخاب‌های بسیاری بسته به توان مالی شما در پیش رویتان قرار دارد. از هتل های سه ستاره تا پنج ستاره که هرکدام بسته به خدمات ارائه‌شده قیمتی را در پیش روی شما قرار می‌دهند. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای این معرفی موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1383733/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گلکسی رینگ سامسونگ احتمالا در 2 سایز جدید عرضه می‌شود

راه‌حلی برای مشکل گرافیکی Final Fantasy 16 روی PS5 ارائه شد

کوالکام به‌دلیل «تغییر در استراتژی» صدها نفر را تعدیل می‌کند

بازی راکی ربیت جا پای همستر کامبت گذاشت؛ تنبیه متقلب‌ها در اسرع وقت!

معنی دهاتی و شهری در قرآن و نزد خداوند چگونه است؟

رجزخوانی زیبای «دنیا خبردار شد وقت خروج سپاه احمد مختار » با نوای مهدی رسولی

اتاق فکر بزرگان دوران جاهلیت برای تخریب پیامبر(ص)

نقش بی‌نظیر امام صادق(ع) در ترویج اسلام در بیان شهید مطهری

حکمت/مبادا سرگرم شدن به روزى ضمانت شده، تو را از کار واجبى باز دارد

کهنسال ترین کوهنورد ایران!

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد

حمله کارشناس صداوسیما به مسعود فراستی: او جز فحاشی کاری بلد نیست!

جواب بد اخلاقی هاشم رو خوب داد!

افخمی: حتی فیلم‌هایی که شعیبی نساخته را هم‌ دوست دارم!

قدیم‌ها برای تلفن زدن گاهی این شکلی میشد!

یک اتفاق ناخوشایند برای آتشنشان جوان

اومدی کنفرانس بدی یا دلبری کنی؟!

مسی یا مارادونا؛ پاسخ صریح خولیو ولاسکو!

قهرمان اول رئال در اتحاد ناپدید شد

فلیک معمای آنسو فاتی را حل کرد

یاسین سلمانی با خوشحالی گل وارد زمین مسابقه شد!

بازگشت ژاوی به فوتبال در مکزیک

سروش تاکتیک‌های جدید را به زمین برد

گل اول چلسی به وستهام توسط جکسون

گل دوم چلسی به وستهام توسط جکسون

خوشحالی عجیب جکسون مهاجم چلسی بعد از گلزنی در دیدار امروز مقابل وستهام

هجوم رقیب اصلی ایران برای ششمین ستاره جهان

مروری بر باید‌ها و نباید‌های خانواده در ازدواج فرزند

با این پاپیون ها هدیه هاتون رو زیباتر کنید

حاشیه‌نگاری دیدار رهبر انقلاب با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت

پیام عراقچی بعد از شهادت ابراهیم عقیل فرمانده جبهه مقاومت لبنان

خبر مهم از بزرگترین رزمایش مشترک ارتش و سپاه پاسداران

منبع آگاه: ادعای عملیات اسرائیل در ایران نادرست است

قدرت‌نمایی موشک هایپرسونیک؛ ایران با رونمایی از این موشک جزو 4 کشور دارای این فناوری شد

تاریخ انتشار نسخه PS5 بازی Minecraft مشخص شد

بهترین عمر باتری آیفون‌ها در برابر گلکسی اس 24 اولترا شکست خورد، با فاصله!

شخصیت چند وجهی نبی اکرم (ص)

پیامبر اکرم(ص) آنقدر برای خداوند عزیز است که جانش را قسم می‌خورد

شعرخوانی شنیدنی احمد بابایی در وصف پیامبر اکرم(ص)

پیامبر اکرم(ص) چگونه در میان اعرابی که دختر کشی، بت پرستی رواج داشت اسلام را پرورش داد؟

نماهنگ «اسوه حسنه»

سکانس دیدنی ولادت پیامبر (ص) در فیلم محمد رسول الله(ص)

چشم و هم چشمی ورزشکاری!

چهره ها/ عکس یادگاری رضا رشیدپور با بازیگر سرشناس تُرک

رکورد جالب قربانی در اورنبرگ روسیه

هوادار جنجالی سپاهان تعهد داد

رامین رضاییان کارشناس داوری شد

تردید رئال؛ خبری از مذاکره با آرنولد نیست

واکنش فوری تراشتگن به توهین‌ها در اینستاگرام

چلسی کوتاه نمی‌آید؛ بازیکن می‌خریم تا به سیتی برسیم