آریا جوان

آخرين مطالب

معمای حل نشدنی پرسپولیس؛ ستاره‌ای که به او بازی نمی‌رسد ورزش

معمای حل نشدنی پرسپولیس؛ ستاره‌ای که به او بازی نمی‌رسد
  بزرگنمايي:

آریا جوان - ایرنا /با گذشت هفت بازی از حضور خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس روی نیمکت این تیم، هنوز مشخص نشده چرا این مربی به ستاره جوان پرسپولیس بازی نمی‌دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر روزهای پرالتهاب و پرحاشیه‌ای را در نقل و انتقالات تابستانی پشت سر گذاشت. مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر 2 مهره کلیدی این تیم بعد از اتمام قرارداد خود در پایان فصل از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شدند. علیرضا بیرانوند سنگربان این تیم نیز بعد از فسخ جنجالی با سرخ‌پوشان از جمع آنها جدا شد و به اردوی پرشورها در تبریز ملحق شد. عبدالکریم حسن ستاره و مدافع قطری سرخ‌پوشان نیز بعد از نیم فصل حضور در این تیم، راهی الوکره قطر شد.
در روزهای پرتب و تاپ و جنجالی سرخ‌پوشان در نقل و انتقالات و همچنین جدایی ستاره‌های این تیم یکی پس از دیگر، هواداران پرسپولیس با این شرایط به درخشش ستاره جوان خود در این فصل امیدوار بودند. یاسین سلمانی در تابستان سال 1402 بعد از کش و قوس‌های فراوان به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد تا شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. سلمانی بعد از گلزنی مقابل فولاد خوزستان و درخشش به عنوان یار تعویضی به ترکیب اصلی قرمزها رسید، اما در درست یک سال پیش و در بازی با گل‌گهر سیرجان از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد تا فصل برای وی خیلی زود به اتمام برسد.
با حضور خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی روی نیمکت پرسپولیس و پایان مصدومیت سلمانی، این بازیکن سرخ‌پوشان را در تمرینات پیش فصل همراهی کرد و حضور فعالی در تمرینات داشت و در بازی‌های دوستانه برای این تیم نیز گلزنی کرد. همین عملکرد باعث شد تا هواداران پرسپولیس بیش از پیش به درخشش این ستاره جوان در این فصل امیدوار شوند، اما شرایط برای این بازیکن تا این لحظه به گونه دیگری رقم خورده است.
سلمانی که حضور فعالی در تمرینات پیش فصل داشت در آستانه دیدار نخست پرسپولیس در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن از لیست خارج شد که این موضوع با تعجب هواداران این تیم همراه شد. در هفته دوم و در دیدار تراکتور یاسین به لیست برگشت و در دیداری که سرخ‌پوشان نمایش ضعیفی ارائه کرده و نیاز به بازیکن خلاق در میانه میدان داشتند، گاریدو ترجیح داد از هافبک جوان قرمزها استفاده نکند. آنهم در شرایطی امید عالیشاه در این دو دیدار به دلیل مصدومیت از ترکیب دور بوده و بهترین فرصت بود تا سلمانی خودش را نشان دهد. ماجرای بازی تراکتور در دو بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر برابر فولاد خوزستان و در لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی تکرار شد و علی‌رغم حضور سلمانی در لیست، بازی به وی نرسید.

آریا جوان

در جریان دیدار پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، گاریدو تنها هفت دقیقه به سلمانی فرصت داد تا مقابل آلومینیوم به میدان برود. یاسین در شرایطی در دقیقه 83 به جایی وحید امیری وارد میدان شد که پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش بود. بخش عجیب ماجرا در خصوص این بازیکن در هفته ششم و در شهرآورد 104 و در بازی با استقلال رخ داد. علی‌رغم مصدومیت اوستون اورنوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس و خارج کردن نام سعید صادقی از لیست پرسپولیس به دلیل مسائل انضباطی، به نظر می‌رسد در این بازی گاریدو به سلمانی اعتماد کند و وی را برای دقایقی بازی دهد اما در کمال تعجب نام وی از لیست خارج شد. در بازی با پاختاکور نام سلمانی در لیست قرمزها بود، اما بازی به وی نرسید.
با گذشت 7 بازی از حضور گاریدو روی نیمکت سرخ‌پوشان هنوز هواداران پرسپولیس دلیل این برخورد این سرمربی با ستاره جوان خود را نفهمیده و این مساله تبدیل به یک علامت سوال برای آنها شده است. حتی این سرمربی در واکنش به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه چرا به سلمانی اعتماد نمی‌کند، گفت: تنها در مورد بازیکنانی که بازی کرده‌اند، پاسخ می‌دهم.
موضوع مهم این است اگر گاریدو به کاپیتان تیم امید ایران اعتقاد ندارد چرا این بازیکن به جایی سینا اسدبیگی که در دو بازی مقابل تراکتور و فولاد خوزستان به صورت فیکس به میدان رفت در لیست مازارد قرار نگرفت؟ یا حالا که این بازیکن در لیست مازاد جای نگرفته و در پرسپولیس مانده چرا تنها در این فصل 7 دقیقه فرصت بازی داشته و سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان به او اعتماد نمی‌کند؟

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1390841/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قابی چشم نواز از طاق‌ بستان

راننده کار بلد یعنی ایشون!

دلت گیر کرده!

دیپلم افتخار یک جشنواره روسی به «آوای ابرها» رسید

انتقاد رئیس اماراتی FIA از رسانه‌های انگلیسی

داور زن ایرانی، جوانترین داور مسابقات جهانی

اولین پیام بقایی در مقام سخنگوی وزارت امور خارجه

طعنه باهنر به اسرائیلی‌ها: عملیات وعده 3 بسیار دردناک‌ خواهد بود

دروازه‌بان پرسپولیس به تیم ملی الجزایر دعوت شد

برخورد موتورسوار با سه خودرو در جاده!

رویایی بنام دیلمان در استان گیلان

گوناگون/ پیدا شدن یک دایناسور غول‌پیکر در اسپانیا

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: پلیس مقتدر، آرامش اجتماعی را در کشور تضمین کرده‌ است

صبح زیبا در خلیج فانگ نگا، تایلند

مبارزه‌ مک گرگور و بوکایو ساکا در زمین چمن ورزشگاه آرسنال

صبح بخیر از چیانگ رای در تایلند

نمایی مسحورکننده در صومعه والام، روسیه

آبشار زیبای جوجب در عمان

طلوع خورشید بر فراز آبشار نیاگارا

داستان اهل شدنِ جوانی با نماز

3 مدال رنگارنگ حاصل کار تکواندوکاران ایران

بررسی دلایل ناکامی تیم ملی فوتسال در جام جهانی

سرمربی کشتی سایپا: من هیچ مشکلی با کسی ندارم

فریاد خشم در رختکن رئال مادرید

روپایی زدن گرت بیل با توپ گلف

این زن در هر ثانیه یک عطسه می‌کند!

استوری/ جای دوری نمیره اگر به من نگاه کنی

انصراف کمک داور بازی تراکتور - فولاد

گولسیانی: چمن شهر قدس به درد کشت سبزیجات می‌خورد

آفتی به نام چشم و هم‌چشمی در خانواده‌ها

داخلِ اتوبوس کمپرِ 42 میلیارد تومانی

عملکرد خیره‌کننده‌ امیلیانو مارتینز مقابل بایرن مونیخ

آملی لاریجانی: صهیونیست‌ها ماجراجویی کنند، پاسخ قاطع‌تری خواهند گرفت

ترفند جالب ساخت دسته چاقو با لوله پلاستیکی آب

بهترین عملکردهای الکسیس گندوز در این فصل لیگ برتر

دفاع کیمیش از مانوئل نویر: همین یک بار اشکال ندارد!

استوری احساسی ابوالفضل جلالی برای کوین یامگا

واکنش متفاوت برادران امباپه به شکست رئال مادرید مقابل لیل

تبریک باشگاه میلان به مناسبت تولد 43 سالگی زلاتان ابراهیموویچ

بهترین بازیکنان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

جنجال در کشتی سایپا و دانشگاه آزاد بابل

مصدومیت شدید برای کشتی‌گیر دانشگاه آزاد

تاثیر غیبت زهرا نعمتی بر عملکرد کمانداران در پارالمپیک پاریس

بلینکن: خروج ترامپ از برجام، امنیت آمریکا و متحدانش را تضعیف کرد

خبرگزاری ترند: توافقات جدید، ایران و قطر را به یکدیگر نزدیک خواهد کرد

عارف به قزوین رفت

الجزیره به نقل از مقامات آمریکایی: اسرائیل ضرورتی برای پاسخ فوری و گسترده به ایران نمی‌بیند

ساده ترین روش ساخت لیموزینِ کاردستی

زن آدم تو باشی، کبکِ آدم باید قار قار کنه!

اینجا حرف زدن و حرف نزدن، هر دوش تاوان داره