استودیوهای پلی استیشن مجبور به ساخت عناوین سرویس محور نیستند
گفتگو
بزرگنمايي:
آریا جوان - گیم فا / شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر سابق پلی استیشن، در مصاحبه جدید خود گفت که سونی استودیوهای خود را مجبور به توسعه بازیهای سرویس محور نکرده است.
سونی مدتی پیش تعدادی از عناوین سرویس محور خود از جمله بازی آنلاین The Last of Us و همچنین پروژه سرویس محور God of War را لغو کرد. برخی از طرفداران معتقدند که استودیوهایی مانند ناتی داگ، Bend Studio و Bluepoint همگی توسط سونی مجبور به ساخت عناوین سرویس محور شدند، اما مدیر سابق پلی استیشن در این باره نظر متفاوتی دارد.
یوشیدا در مصاحبه با پادکست Sacred Symbols اظهار داشت که بعید میداند سونی استودیوهای خود را مجبور به ساخت چیزی کند که خواهان آن نیستند. او در عین حال میگوید که این تصمیمات ممکن است به صورت مشترک بین سونی و استودیوها گرفته شده باشند.
![]()
وی در این باره گفت:
طبق تجربهای که داشتم، هنگامی که استودیوها مشاهده میکنند که یک شرکت ابتکارات و نوآوریهای بزرگ دارد، سعی میکنند با آن همسو شوند تا شانس خود را برای تایید و پشتیبانی پروژه افزایش دهند.
به عبارتی دیگر، یوشیدا اعتقاد دارد استودیوهای پلی استیشن وقتی استراتژی سونی مبنی بر خلق آثار سرویس محور را میبینند، خودشان بیشتر چنین بازیهایی را پیشنهاد میدهند و در مسیر شرکت حرکت میکنند.
-
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳:۰۰
-
۷ بازديد
-

-
آریا جوان
لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1459599/