عبارت Available now از صفحه اپل اینتلیجنس حذف شد
نگاه سیاسی
بزرگنمايي:
آریا جوان - دیجیاتو / اپل پس از توصیه نهاد نظارتی تبلیغات آمریکا، عبارت «اکنون در دسترس است» را از صفحه Apple Intelligence در وبسایت خود حذف کرد.
اپل این ادعا را که قابلیتهای Apple Intelligence همین حالا در دسترس قرار دارند، از وبسایت خود حذف کرد. این اقدام پس از توصیه نهاد نظارتی تبلیغات آمریکا (NAD) صورت گرفته که گفته بود این عبارت ممکن است مصرفکنندگان را گمراه کند.
براساس گزارش «TheVerge»، ویژگیهایی نظیر سیری، «Genmoji» شخصیشده و «Playground» هنوز بهطور کامل در دسترس نیستند و همین موضوع باعث واکنش رسمی شده است.
شفافسازی تبلیغات Apple Intelligence توسط اپل
بهنظر میرسد که اپل در اواخر ماه مارس عبارت Available now را از صفحه Apple Intelligence حذف کرده است. نهاد NAD میگوید تبلیغ اپل میتوانسته به اشتباه این تصور را ایجاد کند که همه قابلیتهای هوش مصنوعی این شرکت همراه با آیفون 16 عرضه شدهاند. اپل در پاسخ، با وجود مخالفت با بخشی از این نظرات، اعلام کرده که مطابق با پیشنهادها، تغییرات لازم را اعمال خواهد کرد.

بازار

واکنش اپل به توصیه نهاد نظارت بر تبلیغات آمریکا
این نهاد گفته پاورقی زیر این ادعا، نه به اندازه کافی واضح بوده و نه در نزدیکی ادعای اصلی قرار داشته است. علاوهبراین، اپل سیری ارتقاءیافته با هوش مصنوعی را مشمول همین عبارت «اکنون در دسترس است» قرار داده بود؛ درحالیکه این ویژگی هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است. اپل ضمن مخالفت با برخی از یافتههای NAD، گفته تبلیغات خود را بهروزرسانی کرده و پخش ویدیوی تبلیغاتی سیری پیشرفته با بازی Bella Ramsey را نیز متوقف کرده است.

حذف عبارت Available now از تبلیغات Apple Intelligence، پاسخی است به انتقادات و بررسی نهاد نظارت تبلیغات آمریکا که تلاش دارد تبلیغات گمراهکننده را کاهش دهد. اگرچه اپل معتقد است بیشتر این قابلیتها درحالحاضر قابل استفاده هستند، اما تصمیم به هماهنگی با استانداردهای تبلیغاتی نشاندهنده احتیاط بیشتر این شرکت در حوزه بازاریابی هوش مصنوعی است.
-
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۶:۲۵
-
۵ بازديد
-

-
آریا جوان
لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1488099/