آریا جوان

آخرين مطالب

بنیاد شهید و امور ایثارگران

اعزام اولین گروه از ایثارگران البرزی به مشهد و قم

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اعزام اولین گروه از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران البرزی به شهرهای مقدس مشهد، قم و جمکران خبر داد.

ارتقا همکاری‌های سپاه و بنیاد شهید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت می‌کند

آریا جوان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ارتقا سطح همکاری های مشترک سپاه عاشورا و بنیاد شهید استان را عاملی برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توصیف کرد.

کسب رتبه برتر اداره کل بنیاد بوشهر در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی

آریا جوان - اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی در محور جلب رضایت مردم از خدمات دولت کسب امتیاز ۹۸ و رتبه برتر را کسب کرد.

مادر شهیدان«حسن و علی‌اصغر فریدی» به فرزندان شهیدش پیوست

آریا جوان - مرحومه «حاجیه خانم اقدس شعیری» مادر شهیدان والامقام «حسن و علی‌اصغر فریدی» از پیشوا پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

برنامه‌های انجام شده گروه جهادی پزشکان متخصص اعزامی در شهرستان سردشت/ ویزیت درمانی بیش از ۲ هزار جانباز توسط گروه جهادی در سردشت

آریا جوان - ​​​​​​​مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امورایثارگران در گفتگو با شبکه تلویزیونی مهاباد به تشریح برنامه‌های گروه جهادی پزشکان متخصص اعزامی به شهرستان سردشت پرداخت و گفت: بیش از ۲ هزار جانباز توسط گروه جهادی در سردشت ویزیت درمانی شدند.

مهندس اوحدی: خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

آریا جوان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمی با فرزندان معزز شهدای گرانقدر دولت که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز شنبه ۱۰ شهریورماه در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

مادران معظم شهدا اسوه‌های صبر و تجلی اخلاص و ایثار هستند

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با مادر معظم شهید سعید غفاری، با بیان اینکه مادران معظم شهدا اسوه‌های صبر و تجلی اخلاص و ایثار هستند، گفت: مادران گرانقدر شهدا به تاسی از زنان عالی مقام تاریخ اسلام به ویژه حضرت فاطمه‌الزهرا (سلام الله علیها) جلوه هایی با شکوه از خصائل انسانی را به منصه ظهور رسانده و مسیر تعالی را به همه ما آموختند.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر گرامی شهیدان والامقام «عباسی بنه»

آریا جوان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم تاجماه اسدی بنه» مادر گرامی شهیدان والامقام «غلام رضا، حجت و عبدالرضا عباسی بنه » پیام تسلیتی صادر کرد.

خدمت به جانبازان و آزادگان پاسخ به فداکاری آن‌ها است/فاصله ی بین شایستگی و خدمات به جانبازان و آزادگان باید به حداقل برسد

آریا جوان - استاندار کرمانشاه در نشست صمیمی با جانبازان گرانقدر و آزادگان سرافراز کرمانشاهی گفت: خدمت به جانبازان و آزادگان پاسخ به فداکاری آن‌ها است و فاصله ی بین خدمات و شایستگی آن‌ها باید به حداقل برسد.

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه برنامه ملاقات با جامعه ایثارگری استان به صورت چهره به چهره با بیش از ۶۰ تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار کرد.

تاکید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بر ثبت شفاهی خاطرات مادران شهدا

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر ثبت و ضبط خاطرات مادر شهید تحویلداری همانند دیگر جامعه معزز ایثارگری در قالب تاریخ شفاهی تأکید کرد.

تجلیل و دیدار با خانواده شهید و جانباز ملایری

آریا جوان - مدیر کل بنیاد شهید استان به همراه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر و جمعی از مسئولان با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

تجلیل از آزادگان شهرستان های اهر، ورزقان و هوراند با حضور سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی

آریا جوان - طبق سنّتی چند ساله و در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان های اهر، ورزقان و هوراند به میزبانی مجتمع مس سونگون برگزار شد.

کارگاه آموزشی ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی سازمان آتشنشانی در استان البرز برگزار شد

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه با بیان اینکه اشتغال و مسکن ایثارگران یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه بنیاد است، گفت: شغل یکی از موضوعات اصلی و محوری است و همکاران ما در بنیاد شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکل جامعه ایثارگری و خانواده محترم آنان مرتفع شود.

جانبازان و ایثارگران سند مظلومیت ملت ایران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس هستند

آریا جوان - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: جانبازان و ایثارگران سند مظلومیت ملت ایران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس در مبارزه با چهل کشور جهان هستند.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر گرانقدر سردار رشید اسلام شهید «سید عبدالرضا موسوی»

آریا جوان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم فراهه عبدالخانی» مادر گرامی سردار رشید اسلام شهید معزز «سید عبدالرضا موسوی» را تسلیت گفت.

بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز توانبخشی جانبازان ثار‌الله (ع)

آریا جوان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز ۱۲ شهریورماه با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثار‌الله (ع) با جانبازان معزز در این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

برگزاری کنگره یکصد و نهمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در شهر دلوار بوشهر

آریا جوان - یکصد و نهمین، کنگره سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار، با حضور حجت الاسلام، محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، احمد محمدی زاده، استاندار، آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مسئولین کشوری و استانی، نظامی و انتظامی و آحاد مردم در شهر دلوار بوشهر برگزار شد.

ارائه خدمات مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر فارس به حدود ۷ هزار ایثارگر استان

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان به حدود ۷ هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمات روانشناسی و مشاوره ارائه کرده است.

تشویق به حضور در نماز جماعت از بزرگ‌ترین معروف‌هاست

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در جلسه شورای اقانمه نماز و ستاد امر به معروف و نهی از منکر بنیاد استان تشویق کارکنان و مراجعین به حضور در نماز جماعت را یکی از بزرگ‌ترین معروف‌ها دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران همیشه در برپایی نماز جماعت جزو دستگاه‌های برجسته است و این برجستگی همیشه باید حفظ شود.

سلامت جامعه ایثارگری مهمترین اصل در بنیاد است

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان گفت: یکی از مهمترین اهداف بنیاد شهید و امورایثارگران سلامت جامعه ایثارگری و حل مشکلات درمانی این قشر معزز است و خدا را شاکریم که با داشتن پزشکانی حاذق، دلسوز و ایثارگر در استان گلستان دغدغه ای در این خصوص نداریم.

بازدید سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از عملیات ساماندهی گلزارهای شهدای جلفا

آریا جوان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی جهت بررسی اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی گلزارهای شهدای «شمالشرق هادیشهر» و روستای «احمدآباد» جلفا، در سفر به این شهرستان از عملیات اجرایی ساماندهی گلزارهای مزبور بازدید کرد.

انتصاب سرپرست سازمان اموال و املاک کوثر

آریا جوان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «سید کامیار میرسلامی» را به عنوان «سرپرست سازمان اموال و املاک کوثر» منصوب کرد.

اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در شهرستان سردشت برگزار می‌شود

آریا جوان - اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور ۲۰ تن از پزشکان نخبه جهت خدمت‌رسانی به خاندان معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم از روز ۱۲ الى ۱۶ شهریورماه در استان آذربایجان غربی شهرستان سردشت برگزار می‌شود.

کسب امتیاز ۹۲.۹۳ دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در جشنواره «شهید رجایی» سال ۱۴۰۲

آریا جوان - دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور «جشنواره شهید رجایی» در سال ۱۴۰۲ در زمینه ارزیابی کیفی، امتیاز ۹۲.۹۳ «فراتر از انتظار» را کسب کرد.

دیدار مهندس اوحدی با مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز کارمند

آریا جوان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سه‌شنبه ۶ شهریورماه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند از بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید کرد.

مهندس اوحدی: خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

آریا جوان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمی با فرزندان معزز شهدای گرانقدر دولت که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز شنبه ۱۰ شهریورماه در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

بهره‌مندی ایثارگران تهران از خدمات فرهنگی رفاهی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تسهیل شد

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: بهره‌مندی ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از خدمات فرهنگی و رفاهی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تسهیل شد.

همایش مشاوره و هدایت تحصیلی ویژه داوطلبین شاهد و ایثارگر کنکور سراسری در استان البرز برگزار شد

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این همایش گفت: ارائه مشاوره تحصیلی از اهمیت بالاتری برخوردار است و قطعاً نقش موثری در انتخاب مسیر زندگی دانشجویان خواهد داشت.

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید نوری و یزدان‌پناه

آریا جوان - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به دیدار خانواده سردار شهید یزدان پناه و شهید علی قلی نوری رفت.

کسب امتیاز ۹۵.۰۱ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد در جشنواره «شهید رجایی» سال ۱۴۰۲

آریا جوان - اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثاگران در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور «جشنواره شهید رجایی» در سال ۱۴۰۲ در زمینه ارزیابی کیفی، امتیاز ۹۵.۰۱ «فراتر از انتظار» را کسب کرد.

پیکر پدر شهیدان «رضا و رسول رسولی» در آستان امام زاده شعیب(ع) آرام گرفت

آریا جوان - مرحوم «حاج قاسم رسولی» پدر شهیدان والامقام «رضا و رسول رسولی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و پیکرش در آستان امام زاده شعیب(ع) آرام گرفت.

رضایتمندی جامعه ایثارگری نتیجه فعالیت همگانی همکاران در بنیاد استان کرمانشاه است

آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در مراسم هفته دولت گفت: همیاری و همکاری کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان موجب تقویت کاری و رضایتمندی جامعه ایثارگری شده است.

ساير مطالب

قرارگاه مرکزی تشکل‌های شاهد و ایثارگر برنامه خالصانه و صادقانه در مرز خسروی برای زائران اربعین حسینی داشت

تکریم سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از جانباز 70درصد «ستار موسائی‌فرع»

یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل با محوریت گرامیداشت شهدای دولت و خدمت برگزار شد

حضور سه عضو کابینه چهاردهم در منزل شهید امیرعبداللهیان

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید نوری و یزدان‌پناه

عیادت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از پدر شهید صفری

مردم با تحقق اهداف شهدا ادامه‌دهنده راه شهدا هستند

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری قزوین دیدار کرد

بازگشایی سامانه یکپارچه انتخاب خودرو برای جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول از اوایل هفته آینده/ مدت زمان بازگشایی سامانه تمدید خواهد شد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از موزه شهدای قزوین بازدید کرد

معماری فرهنگی در ورودی قزوین به نماد شهدا اصلاح شود

آثار هنری باید به منظور شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت تولید شود

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شهدا ادای احترام کردند

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد کشور و مسئولان استان قزوین به مقام شهدا ادای احترام کردند

دومین اردوی بانوان خانواده شاهد و ایثارگر در «مجتمع فرهنگی، تفریحی شهدای اردیبهشت» برگزار شد

کلیپ/ گزارشی از سفر یکروزه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به مناسبت هفته دولت به شهرستان شازند

برگزاری جلسه مشترک مدیران کل مسکن و شهرسازی و بنیاد شهید استان زنجان

پیام تسلیت دکتر پزشکیان در پی درگذشت مادر شهیدان حاجیشاه

پرداخت بالغ بر 900 میلیارد تومان تسهیلات به ایثارگران در هفته دولت/ پایان صف انتظار در صندوق قرض الحسنه شاهد

نشست مدیرکل بنیاد مازندران با مدیرعامل شرکت گاز با موضوع پیگیری مشکل اشتغال ایثارگران

مددکاری در بنیاد شهید جایگاه ویژه و حساسی دارد

دیدار مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بازرسی استان زنجان

مهم‌ترین دستاورد جشنواره عمار مردم پایه بودن آن است

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «باباییان»

رفع مشکل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با مسئولان دانشگاه

بازگشایی سامانه یکپارچه انتخاب خودرو برای جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول از روز پنجشنبه 8 شهریورماه

شغل مددکاری نیازمند دقت و احترام است

مادر شهیدان والامقام «عزیزی» آسمانی شد

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حاجی شاه»

آیین تقدیر از مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نقش مهم شهدای زن با الگوسازی، تربیتی و پرورشی در جامعه ماندگار خواهد بود

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز 70درصد حسن اکبری

جانباز 70 درصد کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست

رسیدگی به مشکلات 47 نفر از جامعه ایثارگری آذربایجان‌شرقی توسط سلمانی

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران در «سه‌شنبه‌های خدمت» با ایثارگران دیدار و گفتگو کرد

شهدا تفکر جهادی را از مکتب عاشورا آموختند

دیدار مهندس اوحدی با مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز کارمند

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «کرمانی»

تشکل‌های ایثارگری علاوه بر مسائل صنفی به موضوعات کلان بنیاد هم توجه داشته باشند

اکران خصوصی فیلم شور عاشقی با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیرکل بنیاد استان البرز: راه شهیدان رجایی و باهنر ادامه راه شهدای کربلا است

ادای احترام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مقام شامخ شهدای گمنام

دیدار مدیرکل بنیاد مازندران و مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در بنیاد با نماینده ولی فقیه در مازندران

اسکان 4 هزار نفر از جامعه ایثارگران در زائرسراهای بنیاد شهید در مهران

ساختار وسیله‌ای برای نیل به اهداف متعالی است

باز کردن گره از مشکلات مردم شاخصه بهترین بندگان خداست

برگزاری 12 برنامه شاخص همزمان با هفته دولت در بنیاد شهرستان‌های استان تهران/شهدای دولت نمادی از خودباوری و عدالت‌طلبی بودند

تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم

ارائه خدمات نخبگان پزشکی شاهد و ایثارگر در مسیر جاماندگان اربعین حسینی(ع)

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «رحیمی‌نژاد»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «حسن‌بیکی»

پدر معظم شهیدان «ابوالپور مفرد» به فرزندان شهیدش پیوست

مراسم پیاده‌روی «دلدادگان حسینی» در کرمانشاه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد

مراسم پیاده‌روی «دلدادگان حسینی» در کرمانشاه با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد

بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان تخصصی صدر و آسایشگاه توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره)

مراسم تجلیل از پزشکان بنیاد شهید به مناسبت روز پزشک

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «پوراکبر رضوی»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «قاسمی پلنگی»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «فتحی»

جانباز 70 درصد «محمود هاشمی نادر» به همرزمان شهیدش پیوست

تجلیل از آزادگان شهرستان کرج در استان البرز

آزادگان از لذت عبادت در دوران آزادگی بهره مند بودند

تجلیل سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی از یک مادر شهید و دو جانباز 70درصد در تبریز

انتصاب سرپرست پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان

بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان تخصصی نیایش

بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان روان‌پزشکی جانبازان نیایش

مدیرکل بنیاد مازندران گفت: پدران شهدا در مقام قرب الهی جایگاه ویژه ای دارتد

مادر شهیدان والامقام «میرزاعلی و صفرعلی رضازاده» آسمانی شد

اولین یادواره 12 شهید غریب در اسارت شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

نام شهدای غریب در اسارت هیچ‌وقت فراموش شدنی نیست

مهندس اوحدی: شهدا با انتخاب مسیر درست به کمال رسیدند

مراسم تجلیل از خادمان مسجد و محراب در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

برپایی 9 موکب برای زائرین اربعین حسینی

پیگیری مسائل درمان ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر منابع انسانی شرکت بیمه دی

تشکل‌های ایثارگری باید مطالبه‌گرانه عمل کنند

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «تقوی نصرآبادی»

برگزاری میز خدمت مدیر کل بنیاد شهید بوشهر در سازمان جهاد کشاورزی

آزادگان اسناد پرافتخار تاریخ ملت ما هستند

درمان بیماران در آموزه‌های دینی ما امری مقدس و ارزشمند است

مهندس اوحدی: برگزاری مراسم گرامی داشت و تجلیل از آزادگان و خانواده شهدا به منظور افزایش بصیرت است

در آموزه‌های دینی ما درمان بیماران امری مقدس و ارزشمند است

مدیرکل بنیاد مازندران گفت: آزادگان اسناد پرافتخار تاریخ ملت ما هستند

ندای مظلومیت شهدای ترور باید به گوش آزادی‌خواهان جهان برسد

درمان مهمترین موضوع در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

مراسم تجلیل از خادمان سلامت ایثارگران با عنوان «طبیبِ جان» برگزار شد

مادر شهیدان والامقام «تقوی نصرآبادی» آسمانی شد

هشتمین همایش «اسوه‌های صبوری» برگزار شد

انتصاب سرپرست اداره‌کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز پزشک

تجلیل سرپرست استانداری و سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی از پزشک همیار بنیاد استان

مادر شهیدان«حسن و محمدرضا عباسی» به فرزندان شهیدش پیوست

جامعه پزشکی کشور بر مدار ایثار و اخلاص گام بردارد

ملاقات حضوری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران

زمان ثبت‌نام انتخاب خودرو وارداتی جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول اعلام شد/ سامانه ثبت‌نام به مدت 10 روز جهت انتخاب خودرو بازگشایی می‌شود

آموزش نیروی متخصص خدمات ارتز و پروتز در دستور کار قرار گیرد

پدر شهیدان والامقام «قاسمی» به دیدار حق شتافت