آریا جوان - زومجی / توسعهدهنده Ghost Of Yotei به دنبال پیشرفت همزمان بازی در زمینههای فنی و خلاقیت است.
بازی Ghost of Yotei هماکنون یکی از موردانتظارترین آثار برنامهریزی شده برای سال 2025 به شمار میآید. باتوجهبه موفقیت ساکر پانچ با نسخه اول و کمبود انحصاریهای فرست پارتی پلی استیشن در سال جاری، به نظر میرسد که طرفداران انتظارات زیادی از Ghost of Yotei داشته باشند.
حال برایان فلمینگ از استودیو ساکر پانچ در گفتگو با نیکولاس دوسِت، کارگردان Astrobot، درباره تلاش توسعهدهندگان برای پیشرفت تمام بخشهای دنباله صحبت کرده و درباره اینکه سازندگان باید به جای تکرار روند موفق گذشته به نوآوریهای جدید روی آورند، به بیان مطالب جالبی پرداخته است. فلمنیگ درباره پیشرفتهای بازی Ghost of Yotei گفت: «ما میخواهیم بهعنوان داستاننویس و هنرمند به پیشرفت همهجانبه بازی خود از نظر فنی و خلاقیت ادامه دهیم.»
![]()
این دو توسعهدهنده تمایل دارند تا بازیهای آینده استودیوهایشان نسبت به پروژههای موفق قبلی شامل پیشرفتهای زیادی باشند و به جای دنبال کردن روشهایی که اکثر استودیوهای امروزی در برنامه دارند، به دنبال ارتقای خلاقانه بازیهای خود باشند.
برایان در ادامه خاطرنشان کرد تا قبل از توسعه و موفقیت Ghost of Tsushima، بازیهای زیادی در تاریخ ژاپن ساخته نشده بودند و پس از آن بود که توسعهدهندگان بیشتری برای دنبال کردن این مسیر ترغیب شدند.
http://www.javanannews.ir/fa/News/1462245/بازی-Ghost-Of-Yotei-از-نظر-فنی-و-خلاقیت-پیشرفت-خواهد-داشت