بهروزرسانی جدید تعداد زیادی از ساندبارهای سامسونگ را از کار انداخت
فناوری
بزرگنمايي:
آریا جوان - دیجیاتو / سامسونگ با انتشار بهروزرسانی نرمافزاری جدیدی برای ساندبارهایش، با موجی از اعتراضات مشتریان مواجه شده است. این بهروزرسانی نرمافزاری تعداد قابلتوجهی از این دستگاهها را از کار انداخته است. این مشکل حتی بر مدلهای ردهبالایی مانند Q800D ،Q990D و Q995D نیز تأثیر گذاشته و کاربران را ناامید کرده است.
بهروزرسانی سامسونگ اواسط هفته گذشته بدون ارائه توضیح رسمی درباره تغییرات آن منتشر شد و کاربران را در مورد پیامدهای احتمالی خود بیاطلاع گذاشت. هرچند این مشکل ناخواسته بوده، نشانه نقص در کنترل کیفیت فرایند بهروزرسانی محصولات سامسونگ است.
براساس گزارشهای متعدد انجمن گفتگوی آنلاین سامسونگ و ردیت، این مشکل زمانی آغاز میشود که پس از روشنکردن دستگاه، ساندبار پیام خوشامدگویی را نمایش میدهد اما نمیتواند به تلویزیون متصل شود؛ درنتیجه تلویزیون خودکار به اسپیکرهای داخلی خود بازمیگردد. تلاش برای رفع مشکل از طریق تنظیم صدا، خاموش و روشنکردن ساندبار با ریموت کنترل یا دکمههای فیزیکی بینتیجه بوده است. حتی قطع و وصل کردن کابل برق نیز کمکی نکرده است.
بازار


پاسخ ضعیف پشتیبانی سامسونگ به مشتریان ناراضی ساندبارها
کاربرانی که برای حل مشکل با پشتیبانی مشتریان سامسونگ تماس گرفتهاند، گزارش دادهاند که کمک خاصی به آنها نشده است. نمایندگان بخش پشتیبانی پس از تأیید مشکل، اعلام کردهاند موضوع به تیم گارانتی ارجاع داده شده اما تاکنون راهحل فوری ارائه نشده است.
بهدلیل اینکه این نقص مستقیم ناشی از بهروزرسانی نرمافزاری سامسونگ است، بسیاری از کاربران خواهان تعویض دستگاهها بدون درنظرگرفتن وضعیت گارانتی هستند. این مشکل در شرایطی رخ داده که سال گذشته نیز گلکسی بادز FE هنگام استفاده منفجر شد ونگرانیها درباره کیفیت و کنترل محصولات سامسونگ را افزایش داد.
سامسونگ تاکنون هیچ بیانیه رسمی یا راهحلی برای این مشکل ارائه نکرده است. با افزایش شکایات کاربران، این شرکت احتمالاً باید با واکنشی مناسبتر اعتماد مشتریان خود را حفظ کند.
-
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷:۲۰
-
۱۳ بازديد
-

-
آریا جوان
لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1470992/